Movember – dečki, puštajte brkove i mislite na svoje zdravlje!

Studeni (internacionalno nazvan novembrom) u svijetu je poznat i kao Movember – mjesec posebne pažnje posvećene muškarcima i njihovu zdravlju. Obilježite ga i vi, momci, puštanjem brkova! Kuća magične trave prati vas i podržava u tome.


Puštanje brkova je kroz godine, poput odjevnih sezonskih kolekcija, neprestano variralo i vraćalo se u modu jednakom brzinom kojom je izlazilo iz nje. Kako bi spriječili prevrtljivost modnih trendova i jednom zauvijek vratili ovaj karakterističan detalj među mušku populaciju, dvojica Australaca je uz nekolicinu prijatelja odlučila odbaciti svoj pribor za brijanje i jednostavnim činom puštanja brkova skrenuti pozornost na muško zdravlje, s naglaskom na borbu protiv raka prostate. Zajedno su skovali naziv Movember spajanjem mjeseca novembra s australskim nazivom za brkove “mo”, a ideja koja se isprva razvila kao šala prerasla je u svjetski pokret.


Grupi za prikupljanje donacija u njezinu se početku pridružilo svega trideset ljudi, a širenjem fokusa na borbu protiv raka testisa i sličnih bolesti koje pogađaju mušku populaciju, stekla je internacionalnu pozornost i postala ozbiljan igrač financirajući preko 800 programa preventivnog otkrivanja bolesti.

Pokretu se možete pridružiti i vi puštanjem brkova tijekom mjeseca studenog. Ako se odlučite na to, Kuća magične trave vas u tome potpuno podržava i prati pružajući vam kvalitetne, prirodne proizvode za njegu i održavanje ne samo brkova, nego i brade, kao i kože cijelog tijela.


Za Movember, preporučujemo vam:

Melem za bradu, brkove i lice, koji zagrijavanjem u rukama omogućuje kreiranje željenog oblika brkova te sjajnu i njegovanu bradu. No, ovaj melem posebno je prikladan i za njegu kože lica. Zahvaljujući velikom postotku organskoga karite maslaca, melem blagotvorno djeluje na vrlo suhu kožu usnica, lica i ruku, pa je osobito preporučljivo koristiti ga zimi za osjetljivu kožu… Rekli bismo, must have za dečke, s tim da ga i mnoge cure vole koristiti za njegu svojih usana.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *