U Lijepoj našoj imamo mnogo Obiteljskih gospodarstava koja se uz osnovnu djelatnost bave i pružanjem turističkih usluga na seljačkom domaćinstvu. Imamo nekoliko vrsta takvih usluga a najviše su zastupljena gospodarstva koja se zbog proizvodnje hrane, bave pružanjem ugostiteljskih usluga na seljačkom domaćinstvu, uslugama pružanja smještaja te tzv. edukativnim turizmom.
Kao što nam je već poznato, usluge smještaja i ugostiteljskih usluga uglavnom su povezane sa tradicijom i osnovnom proizvodnjom gospodarstva. To su rustikalni, stari objekti u etno stilu gdje domaćin promovira svoje proizvode na direktan način kroz degustacije ili čak gastronomsku ponudu široke palete domaće hrane i pića.
Edukativni tuzrizam je oblik turizma kod kojeg na Opg dolaze ciljane skupine ljudi, prethodno najavljeni za posjet. Uglavnom su to grupe farmera različitih djelatnosti, od cvjećara, do pčelara ili stočara koji redovno idu na studijska putovanja kako bi upoznali razne načine funkcioniranja poljoprivrednih gospodarstava i same poljoprivrede u raznim državama svijeta.
Domaćin tada vodi razgled imanja, predstavlja svoju djelatnost, cijeli proces proizvodnje, odgovara na pitanja posjetitelja, daje svoje proizvode za probu, testiranje, degustiranje… Tu uglavnom nema ugostiteljskih usluga, posluživanja hrane i piće (osim možda pića dobrodošlice), već stučno vođenje i demostracija procesa proizvodnje od početka do kraja. Na kraju posjeta i obilaska gosti rado dođu u domaćinovu suvenirnicu, izložbeni salon proizvoda ili sl. te kupuju proizvode koji su im se svidjeli, za koje su tijekom posjeta dobili interesantne informacije i koje žele sa sebe i za poklone.
Edukativni tip turizma na Opg-ovima, vrlo je zanimljiv i jednostavan način promocije domaćinstva i finalnih proizvoda, izvor novih kupaca i dobra besplatna promocija ciljanim skupinama ljudi. Tu je i potencijal stjecanja stranih kupaca, poznanstava i kontakata za suradnju sa raznim profilima farmera diljem svijeta.
Na kraju, uvijek su svi oduševljeni, odlaze puni utisaka, punih ruku kvalitetnih proizvoda, a domaćin ostaje zadovoljan i ponosan na svoj rad koji uvijek naiđe na odobravanje i pohvale.
Kroz imanje Kuća magične trave, u desetak godina postojanja prošle su mnoge grupe zainteresiranih posjetitelja iz cijelog svijeta. Na taj način domaći, ekološki, ručno rađeni proizvod dobije dodanu vrijednost i priznanje za kvalitetu, te povećan plasman, a domaćin volju za nove proizvode i nastavak te proširenje ponude.